Bedankt voor je stem

De “Rabobank Clubsupport”-actie van de afgelopen maanden is voor het Zijper Museum weer succesvol verlopen. Op de slotavond van de actie, in de  Kampanje in Den Helder, ontvingen Gery de Boer en Marjan Marees een cheque ter waarde van € 499,63.  Daarmee scoorde het Zijper Museum het beste van de 8 deelnemende musea. Het bij elkaar gestemde bedrag zal worden besteed aan het verfraaien van de entree en de buitengevel.

Onderstaande grafiek laat de verdeling zien van de door de RABO beschikbaar gestelde € 160.000 over de 471 deelnemende clubs.

Het Zijper Museum dankt allen die met hun stem(men) voor dit mooie bedrag hebben gezorgd. Dank  uiteraard ook aan de Rabobank die de uitgebrachte stemmen heeft uitgekeerd in de vorm van euro’s.